Ostoskori on tyhjä.
Verkkokaupan vastuullisena kauppiaana toimii MedKit Finland Oy, Oulu.
Sähköinen kauppapaikkamme noudattaa Kuluttajansuojalakia etämyynnistä.
Verkkokaupan tuotteita voivat ostaa yksityishenkilöt, yritykset sekä muut tahot Suomessa ja yritykset ulkomailla.
Tuotteen tilaaminen tapahtuu lisäämällä tuote ostoskoriin ja menemällä kassalle kun tilaus on valmis. Tilaajan on annettava kaikki tarpeelliset tiedot, jotka ostoskoriin/kassalle on merkitty tähdellä. Tilaamisen yhteydessä tilaajalle luodaan verkkokauppaan asiakastili, josta voi seurata tilauksen etenemistä.
Verkkokaupasta tilaaminen edellyttää, että noudatat verkkokaupan sopimusehtoja, täytät niiden mukaiset vaatimukset sekä annat itseäsi koskevat tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Mikäli huomaat virheen tiedoissasi, sinun tulee korjata itseäsi koskevat virheelliset tiedot viipymättä.
MedKit Finland Oy ei vastaa, jos tietojen virheellisyyden vuoksi et saa tilaustasi, saapumisilmoitusta, tilaus- tai toimitusvahvistusta tai muita asiakirjoja.
Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole juuri tilaushetkellä saatavilla, MedKit Finland Oy on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Saatamme kysyä suostumustasi vastaavan tuotteen vaihtoon alkuperäisen tilalle. Puuttuva tuote hyvitetään asiakkaalle tilauksen maksutavan mukaan, mikäli vastaava tuote ei käy.
Tarvittaessa myyjällä on oikeus perua kauppa.
Yksityishenkilöille ja toiminimille tarjoamme Paytrailin maksutavat: Verkkopankki, korttimaksaminen, mobiilimaksu tai kuluttajalasku. Yrityksille ja muille organisaatioille tarjoamme myös mahdollisuuden tilata laskulla. Mikäli yksityishenkilö tai toiminimi tilaa tuotteita laskulla, tilaus muutetaan automaattisesti ennakkolaskutilaukseksi.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto.
Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club.
Mobiilimaksaminen: MobilePay sekä Siirto
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB. Mobiilimaksaminen: palvelustamme löytyy suosittu MobilePay sekä Siirto.
Mikäli haluat maksaa Visa-, Visa Electron- tai MasterCard -korteilla, MedKit Finland Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Yrityksille ja yhteisöille myymme laskulla. Yritysten ja yhteisöjen on ilmoitettava Y-tunnus ja muut tilauksen käsittelemiseksi tarvittavat tiedot tilausta tehdessään. Tarkistamme yrityksen luottotiedot ennen tilauksen toimittamista ja mikäli maksuhäiriöistä on merkintä tai luottotietoja ei löydy, tilaus toimitetaan ennakkomaksutilisiirron jälkeen.
Jos tilaus laskutetaan paperilaskuna:
Paperilaskulisä 6€
Jos tilaus laskutetaan verkkolaskuna/sähköpostilaskuna:
Laskutuslisä 3,50€
Viivästyskorko korkolain mukaan. Muistutusmaksu 5 euroa.
Kaikki tuotteet ovat MedKit Finland Oy:n omaisuutta, kunnes koko kauppasumma on maksettu.
Ennakkolaskulla maksetut tuotteet toimitetaan asiakkaalle, kun maksu on suoritettu MedKit Finland Oy:n tilille. Tilattujen tuotteiden pakkaus- ja postikulut riippuvat valitusta tuotteesta ja toimitustavasta. MedKit Finland Oy varaa oikeuden veloittaa ylisuurista lähetyksistä pakkaus- ja postikulut todellisten kulujen mukaisesti. Pidätämme oikeuden korjata/muokata mahdollisia virheellisiä hintoja.
Kaikki lopulliset myyntihinnat sisältävät ALV:n (24%).
Toimitusaika on 1 - 14 arkipäivää. Ei koske tilaustuotteita.
Toimitus tapahtuu ensisijaisesti Postin välityksellä. Asiakas vastaa lähetyskuluista. Tilattujen tuotteiden pakkaus- ja postikulut riippuvat valitusta toimitustavasta.
MedKit Finland Oy varaa oikeuden veloittaa ylisuurista lähetyksistä pakkaus- ja postikulut todellisten kulujen mukaisesti.
Kuljetusaika: Perillä vastaanottajalla seuraavana työpäivänä klo 16 (tai 2. työpäivänä, riippuen Postin palvelualueesta). Postin toimitusaikakysely.
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen ja paketti toimitettaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi. Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä.
Asiakkaalle ilmoitetaan, kun tilaus on noudettavissa toimipisteestämme Oulusta. Olemme avoinna arkisin klo 8-16.
Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä, jolloin sovitaan jakeluaika. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua.
Perillä pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Paketin voi noutaa postista esittämällä saapumisilmoituksen / lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla.
Palvelupisteessä ja pakettiautomaateissa paketin säilytysaika on 7 vrk. Tämä jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
Pohjoismaat 2–5 työpäivää, muu Eurooppa 3–7 työpäivää, muu maailma 6–14 työpäivää.
Postipaketti ulkomaille jaetaan vastaanottajan osoitteeseen: Alankomaat, Amerikan Yhdysvallat, Belgia, Espanja, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Latvia (vain yritysosoitteisiin), Liettua (vain yritysosoitteisiin), Luxemburg, Liechtenstein, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tanska, Tšekin tasavalta, Unkari ja Viro
Muissa maissa se viedään vastaanottajan osoitetoimipaikkaan. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle.
Postilokero-osoitteiden käyttäminen ei ole mahdollista.
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen EI tarkoita palautusta. Paketit, joita asiakas ei nouda 7 päivän kuluessa lähetetään takaisin MedKit Finlandille ja hyvityksestä vähennetään käsittelykuluja 19,90€ (ALV 24). Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea pakettisi postista ja olla yhteydessä asiakaspalveluun info(a)medkit.fi tai 010 311 3080.
Kuluttajilla on Kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautuksen hyväksymisen ehtona on se, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa ja -pakkauksessa. Palautuksen toimituskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi. Palautetuista tuotteista hyvitämme niistä maksetun summan toimituskuluja lukuun ottamatta takaisin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen palautumisesta myyjälle. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin tilausta tehdessä.
Huomioithan, että personoiduilla tuotteilla (esim. tuotteilla, joissa kaiverrus) ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Ennen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info(a)medkit.fi tai 010 311 3080.
Hyvitykset:
Asiakkaasta johtuvissa tilausvirheissä hyvitämme tuotteen laskutetusta arvosta 70% emmekä hyvitä toimituskuluja. Jos virhe on MedKit Finlandin aiheuttama, hyvitämme tuotteen kokonaislaskutusarvon. Tilaustuotteilla, jotka eivät ole normaalisti varastotuotteitamme, ei ole palautusoikeutta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissa sekä jälleenmyyntikuntoisia. Hyvityslasku tehdään tuotteiden palauduttua ja tuotetarkistuksen jälkeen.
MedKit Finland Oy pidättää oikeuden perua tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe. Selvänä hintavirheenä pidettäisiin esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on 0,00 euroa tai hintaa ei ole ollenkaan, tai jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi on esitetty niin alhainen hinta, että sitä voidaan yleisen käsityksen mukaan pitää virheellisenä.
MedKit Finland Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voitu välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, epidemia, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä tuotteen myyjällä että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, MedKit Finland Oy on sinuun yhteydessä. Tarvittaessa myyjällä on oikeus perua kauppa. Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tuotteen ollessa loppu, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle. Puuttuva tuote hyvitetään asiakkaalle tilauksen maksutavan mukaan.
Mikäli jonkin tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden määrän, on MedKit Finland Oy:llä oikeus rajoittaa tilausmääriä siten, että mahdollisimman moni tuotteesta kiinnostunut voisi sen verkkokaupasta ostaa. MedKit Finland Oy on sinuun yhteydessä, mikäli tilattua määrää ei tällaisesta syystä voida toimittaa.
Tuotteen mukana toimitetaan tiedot mahdollisesta takuusta sekä huolto- ja korjauspalveluista.
Haaransuontie 6, 90240 Oulu
HUOM! Myynti vain verkkokaupan kautta!
puh. 010 311 3080
info(at)medkit.fi
Y-tunnus: 2175153-2
NCAGE: A887G