Help Center

 

Kuka voi ostaa MedKit Finland verkkokaupasta?
Organisaatiot
Tyypillisiä asiakkaitamme ovat terveydenhuollon, ensihoidon, sairaankuljetuksen ja pelastustoimen organisaatiot.
Yritykset
Asiakkaisiimme kuuluu useanlaisia eri toimialoilla toimivia yrityksiä.
Yksityiset, urheiluseurat, muut yhdistykset
Kaikki yksityisasiakkaat ovat tervetulleita asioimaan verkkokaupassamme.
View all
MedKit verkkokaupasta tilaaminen
Kuinka teen tilauksen verkkokaupasta?
Etsi hakukentästä tai kategorioista haluamasi tuote. Tuotetta klikkaamalla pääset tutustumaan tarkemmin tuotteeseen ja lisäämään tuotteen ostoskoriisi
Ostoskori
Ostoskorisi ja ostokoriin lisäämäsi tuotteet löydät verkkokaupan oikeasta yläkulmasta “ostoskärry” ikonia klikkaamalla.
Kassa ja tietojen täyttäminen
Kassa näkyy yhdellä sivulla. Täytä huolellisesti kaikki vaaditut kentät.
Toimitustavan valitseminen
Vaihtoehtona on valita Nouto valitsemastasi Postin noutopisteestä, Postin kotipaketti, sekä Express -toimitus.
Nouto toimipisteestämme
Valitettavasti korona-aikana nouto toimipisteestämme ei ole mahdollista.
Maksutavan valitseminen
Voit valita maksutavan kahdesta eri vaihtoehdosta: Verkkopankki tai lasku.
Vaihtoehtoiset tilaustavat
Yritysasiakkaamme voivat tehdä tilauksen myös sähköpostitse osoitteeseen info@medkit.fi .
Mitä tarkoittaa tilauksen tila "prosessoidaan"?
Tilaus on tullut perille ja se on käsittelyssä, mutta ei vielä toimitettu.
Tarjouspyynnön tekeminen
Tarjouspyyntö voidaan tehdä tuotesivulta rastittamalla kohdan "Lisää tarjouspyyntöön" tai tuotteessa on painike, josta tuotteen voi lisätä.
View all
Asiakastili
Asiakastilin luominen
Asiakastilin pääset luomaan täältä: /customer/account/create/
Yksityisasiakkaan asiakastili
Luo asiakastili syöttämällä etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite sekä valitsemasi salasana.
Yrityksen asiakastili
Luo asiakastili syöttämällä etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite sekä valitsemasi salasana. Lisää yrityksesi Y-tunnus.
Asiakastietojen päivittäminen
Sisäänkirjautuneena asiakastilillesi voit muokata omia tietoja kuten puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai postitusosoitetta.
Unohtunut salasana
Unohditko asiakastilin salasanan? Ei huolta voit palauttaa salasanasi täälllä: https://www.medkit.fi/customer/account/forgotpassword/
Tarjouspyynnön tilan seuraaminen
Voit seurata tarjouspyyntösi tilaa asiakastilisi kautta. Löydät tarjouspyyntöjen tiedot Tarjouspyyntöni-linkin takaa.
View all
Tuotteen palautus ja hyvitys
Haluan palauttaa tuotteeni. Mitä teen?
Tuotteiden palautuksessa ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse info@medkit tai puhelimitse 010 311 3080.
Tuotteiden palautus yritysasiakkailta
Tuotteiden palautuksessa ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse info@medkit tai puhelimitse 010 311 3080.
Voinko jättää tuotteeni noutamatta jos en haluakaan sitä?
Et. Tämä ei ole oikea tapa tehdä asiakaspalautusta.
Palautuksen hyvitys
Palautamme maksamasi summan samalle maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessäsi.
View all
Tuotteen saatavuus
Tuote heti saatavilla
Kaikki tuotteet, joissa hinta on näkyvillä ja ovat ostettavissa, on avoinna kaikille kuluttajille, yrityksille ja organisaatioille.
Tilaustuote
Tilaustuotteella tarkoitetaan sellaista tuotetta, joka ei ole heti varastostamme saatavilla, vaan tilaamme sen valmistajalta vain tarvittaessa.
View all
Maksutavat
Verkkomaksu
Verkkomaksu käy helposti verkkopankin kautta, jonka avulla voit turvallisesti maksaa juuri oikean summan ostoksistasi.
Korttimaksu
Voit maksaa ostoksesi seuraavilla korteilla: Visa, Visa Electron ja MasterCard
Lasku ja verkkolasku
Tilauksen maksaminen laskulla on mahdollista ainoastaan yrityksille ja organisaatioille.
Mobilepay
Verkkokaupassamme maksutapana käy nyt myös Mobilepay!
View all
Toimitustavat
Nouto valitsemastasi Postin noutopisteestä
Voit valita lähimmän Postin noutopisteen osoitteen tai postinumeron perusteella.
Postin kotipaketti
Postin kotipaketti maksaa hieman enemmän, mutta Kotipaketin -avulla saat tilaamasi tavarat suoraan kotiovellesi.
Express -paketti yrityksen/julkishallinnon toimipisteeseen
Express -paketti toimii kustannustehokkaasti ja varmasti yritysasiakkaillemme. Express -lähetykset toimitetaan asiakkaalle lähes koko Suomessa seuraavaan työpäivään klo 16 mennessä.
Toimitus EU-alueelle/EU-alueen ulkopuolelle
Pohjoismaat 2–5 työpäivää, muu Eurooppa 3–7 työpäivää, muu maailma 6–14 työpäivää.
View all
Yleistä tietoa
View all

Ota Yhteyttä